Geoblog.pl    shangrila    Podróże    Droga do Shangri-la    Na zakończenie

Na zakończenie

Polska, Warszawa

Naszą przygodę zaczęliśmy opisywać na tej stronie prawie trzy lata temu. Mieliście okazję towarzyszyć nam w drodze przez Europę i Azję, oglądając na zdjęciach to, co widzieliśmy i czytając to, co wydawało nam się warte opowiedzenia.

Na samym początku było dla nas oczywiste, że nawet po powrocie z Azji będziemy kontynuować tego bloga. Nasze drogi jednak rozeszły się. Doszliśmy więc do wniosku, że „Drogę do Shangri-la”, którą wspólnie zaczęliśmy, wspólnie też zakończymy. Nie chcemy, by stała się własnością jednego z nas, chcemy natomiast by została pamiątką tego, co przeżywaliśmy (w dużej mierze) wspólnie.

O Azji będziemy jednak jeszcze opowiadać. Jeżeli nie w kameralnym gronie, przy herbacie, to na którymś z pokazów, czy festiwali. Jeśli więc chcielibyście wpaść i posłuchać nas, to na dole naszej strony możecie znaleźć miejsca, w których niebawem zagościmy. Raczej nie dotrzemy z opowieściami wszędzie. Jeśli jednak ktoś z Was chciałby, byśmy pojawili się w określonym miejscu i czasie, niech da znać, a zobaczymy co uda się zrobić.

Blog „Droga do Shangri-la” i nasz adres e-mail pozostają aktywne, jeśli więc chcecie do nas napisać - zapraszamy!

Co dalej? Łukasza opowieści znajdziecie na jego stronie.

Oli opowieści poszukujcie póki co w realnym świecie, choć niezwykle trudno jest je z niej wyciągnąć. Być może kiedyś znajdą swe miejsce w przestrzeniach wirtualnych, o czym na pewno się dowiecie.

W tym miejscu, w taki oto sposób, kończy się nasza wspólna opowieść. Dziękujemy, że byliście jej częścią!

Ola i Łukasz

BoRa
BoRa - 2013-01-30 20:57
Za piękną podróż, za wspaniałe zdjęcia, za ciężką pracę jaką jest pisywanie tego co widzieliście i przeżyliście, za ... czasami wielkie emocje, które miałam okazje przeżyć, a które pojawiały się dzięki bieżącym wpisom, za to wszystko
WIELKIE PODZIĘKOWANIA!!!
BoRa

zula - 2013-01-30 22:29
... dziękuję ,że mogłam czytać jedną z piękniejszych książek napisaną w ostatnich dwóch latach . Dziękuję za to ,że mogłam oglądać fantastyczne zdjęcia !!! .
Życzę wielu sukcesów i ..wypraw .

marianka - 2013-01-31 12:42
I ja także jestem bardzo szczęśliwa, że tą geoblogową drogą mogłam uczestniczyć w Waszej podróży. Jak dla mnie, zdecydowanie jest to jedna z najpiękniej opisanych i udokumentowanych wypraw jakie widziałam!

No i na koniec - życzę Wam mocno kolejnych wspaniałych przeżyć. Na którejkolwiek z Waszych dróg!

shangrila - 2013-02-03 13:52
Dzięki i Wam za te życzenia. Pani Małgorzato, a czy jest w Bydgoszczy jakieś miejsce na pokaz? Bo Łukasz przywiózł dla Pani coś specjalnego z podziękowaniami :)

zula - 2018-08-02 17:29
Dodam dla czytających opis wyprawę.
Łukasz zawitał do Bydgoszcz. Miał fantastyczną prezentację .
Obdarowana zostałam regionalną czapką z Kirgistanu. Pamiątka śliczna.
Prezent można zobaczyć na mojej stronie :"Wywiady,nagrody,prezenty,niespodzianki" z 11.4.2014