Geoblog.pl    shangrila    Podróże    Droga do Shangri-la    Konkurs rozwiązany, a u nas zmiany, zmiany!

Konkurs rozwiązany, a u nas zmiany, zmiany!

Nepal
Nepal, Kāthmāndu
Przejechano 19130 km

W wyniku losowania, które przeprowadzono w dniu 22 maja 2011 roku, w Nepalu, w mieście stołecznym Katmandu, wyłoniono zwycięzców konkursu „Pół roku za nami, konkurs przed Wami!” :)

Komisja losująca składała się z osoby jednej, p. Aleksandry Nikiel. Nad prawidłowym przebiegiem losowania czuwał p. Łukasz Supergan. Losowanie odbyło się w atmosferze spokojnej, wręcz pokojowej (pokój w hotelu). Do uchybień w uczciwej i bezstronnej procedurze nie doszło.

Szczęśliwym posiadaczem nagrody pierwszej, czyli kalendarza większego jest Dawid H.

A równie szczęśliwą posiadaczką tym razem nagrody drugiej, czyli kalendarza mniejszego jest Bogusia Cz.

Zwycięzcom gratulujemy, a wszystkim którzy wzięli udział w konkursie dziękujemy!

A jeżeli chodzi o zmiany, to pragniemy poinformować, że od niedawna naszą „Drogę…” można śledzić również na portalu społecznościowym Facebook. Tak, zarzekaliśmy się, że tego nie zrobimy lecz jak to się u nas mawia „tylko krowa nie zmienia poglądów”. I to nie jest tak, że FB nagle zastąpi naszego bloga. Nasz fejsbukowy „fan page” będzie raczej miejscem bardziej interaktywnych (wiartulanie oczywiście) spotkań, refleksji „na szybko”, dzielenia się linkami i spostrzeżeniami, czasem szybciej niż uczynilibyśmy to na blogu.

Zachęcamy więc do odwiedzenia naszego profilu tamże, komentowania, polubienia, lubienia tego i owego, itd. :)